PPC reklama aneb neutrácejte více než vyděláte

PPC reklama na Googlu či Seznamu může být vaším nejlepším zdrojem konverzí, ale také noční můrou každého eshopu a nekonečnou dírou na peníze.

Nesprávně nastavená reklama, nekvalitní landingpages, chybná analytika při vyhodnocování, nedodržování nových pravidel – to vše vede k tomu, že klienti často nemají z reklam očekávané výsledky.

Nebuďte jedním z nich a nechte si své reklamy nastavit od profesionálů.

Nabídka služeb

Audit současných PPC kampaní

Analýza PPC reklamy, pokročilá analytika, vyhodnocení a doporučení správné strategie - individuálně a na míru

Nastavení PPC reklamy

Analýza klíčových slov a nastavení reklamy na míru danému webu. Sledujeme za vás nejnovější trendy a požadavky

Správa reklamních kampaní

Průběžná správa a optimalizace PPC reklamních kampaní, analytika, vyhodnocení a reporting výsledků

Naše workflow

Nastavení a správa PPC kampaní

Pracujeme s daty, nikoli pocity a dojmy. Každý byznys vyžaduje odlišný přístup, každý mí jiné potřeby. Nastavujeme kampaně na míru, přesto podle osvědčeného vzorce

1

Analýza a příprava kampaně na míru

4

Nastavení / revize stávajících reklam

2

Průběžná analytika a úpravy

3

Zvyšování výkonu a reporting

PPC reklama na Google a Seznamu

Primárně se věnujeme systémům Google Ads a Seznam Sklik. Ačkoli princip je podobný, každý vyžaduje trochu odlišný přístup.

Nedoporučujeme si kampaně pouštět a spravovat sami. Viděli jsme již mnoho příkladů, kdy klient přeplácel desetinásobky běžných cen. Ačkoliv se reklamní systémy tváří jednoduše, není snadné dodržet všechny požadavky a správně vše vyhodnotit.

Obsahová reklama, videoreklama a remarketing

Věnujeme se obsahové reklamě i videoreklamě. V případě potřeby zajistíme také grafické návrhy reklamních bannerů pro všechny potřebné formáty.

Také jste si někdy koupili produkt a následně vás dva týdny obtěžuje reklama? Takto remarketing fungovat nemá. My pracujeme s daty a dokážeme publika správně určit, nastavit a také zacílit.

Reklama a analytika

Analytika je základem naší práce. Nespoléháme na reporting reklamních nástrojů, ale vždy dbáme na správné nastavení interní analytiky přímo u klienta.

Nastavení reklam předchází analytika daného byznysu a konkurence. Teprve na základě znalosti věci lze dát správné doporučení.

Měříme potřebné akce, konverze, PNO, průchody funnelem, nastavujeme správná publika pro remarketing nebo pro newslettery. Využíváme atribuční modely a vždy jsme v obraze jak se reklamy chovají.

Oslovila vás naše nabídka?